Tradicinės klasikinės ir improvizacijos pedagogikos subtilybių mokiausi pas šiuos pedagogus: L.Drąsutienę, A.Vedecką, D.Golovanovą, A.Navaką. Domiuosi netradicine pedagogika, todėl nepraleidau progos sudalyvavauti puikiuose respublikiniuose ir tarptautiniuose pedagogų kvalifikacijos kėlimo kursuose, kuriuos vedė A.Blumme (2008, bendrojo lavinimo mokyklų muzikos edukacija, Vilnius), Ch.Azzara (2009, improvizacija, Vilnius) ir Sh.Amonashvili (2010, humanistinė pedagogika, Vilnius). Stebėjau tarptautinę Suzuki metodikos stovyklą Lietuvoje. 2012 m. sausį buvau nuvykęs į tarptautinį 3 dienų “Muzikos supratimo” seminarą Londone (D.Britanija), kurį vedė lektorius Duncan R. Lorien, visame pasaulyje žinomas kaip novatoriškas pedagogas, gana paprastai ir greitai išaiškinantis sudėtingus muzikos atlikimo ir skaitymo fundamentaliuosius principus. Iš ten parsivežiau puikios medžiagos darbui su pradedančiaisiais. 2011 – 2012 m. kaip lektorius vedžiau muzikos pedagogų kvalifikacijos kėlimo kursus “Mokytojai mokosi improvizuoti”. Tai tęstinis 10 seminarų ciklas, kurio tikslas yra skatinti mokytojus neapsiriboti vien muzikiniu tekstu į pedagoginę programą įtraukiant improvizacijos elementų, suformuoti šiuolaikišką požiūrį į muziką kaip natūralią „kalbą“ ir padėti improvizavimo pagrindus visų specialybių muzikos mokytojams.

Pedagoginė veikla yra mano hobis, suteikiantis daug džiaugsmo, kuriuo mielai dalinuosi laisvalaikiu. Vadinu save novatorišku, kūrybingu, išraiškingu, universaliu pedagogu. Mokau improvizuoti ar atlikti įvairių stilių muziką, supažindinu su nuostabiu muzikos teorijos ir istorijos pasauliu.  Siekiu pastebėti, atskleisti geriausias mokinių savybes, daug dėmesio skiriu technikai ir meninei raiškai, skatinu kūrybiškumą. Kadangi muzikos pasaulis yra nepaprastai didelis ir įvairus, sau artimą stilių randa kiekvienas.

Svarbiausios mintys ir idėjos:

  • Mokinys ne vien ruošiasi gyvenimui – jis jau gyvena.
  • Muzika – tai tarsi kalba. Pirmiausia žmogus išmoksta kalbėti, o ne skaityti.
  • Pedagogas yra žmogus, ne varantis, bet vedantis mokinius pažinimo keliu.
  • Daugelyje kalbų groti ir žaisti yra vienas ir tas pats žodis (“play” – angliškai, “spielen” – vokiškai, “играть” – rusiškai, “giocare” – itališkai ir t.t.), taigi pažaiskime muziką!
  • Kol kas nemačiau žmogaus, kuris negalėtų improvizuoti. Mačiau daug tokių, kurie tik teigia negalintys. Bet mintys yra galingos – kaip mąstysi, tuo ir būsi. Todėl viskas jūsų rankose.
  • Visi gali improvizuoti. Tai visados buvo ir bus natūraliausias būdas muzikuoti.
  • Tekstas yra tik raktas į autoriaus idėją ir išgyvenimus.
  • Muzika – tai ne natos. Muzika yra tarp natų.

Privačiai įvairaus amžiaus žmones mokiau improvizuoti, groti iš natų, muzikos teorijos pagrindų. Programą taikiau atsižvelgdamas į individualius kiekvieno mokinio poreikius ir tikslus. Nuo 2016 m. dėl laisvo laiko stokos, šiuo hobiu užsiimu tik labai retais ir išimtinais atvejais.